Image Hosted by ImageShack.us



  Startseite
  Archiv
  ~~Azuela~
  ~Azuela Gallerie~ 
  ~~0815~
  ~0815 Gallerie~ 
  Gästebuch
  Kontakt
 


 



http://myblog.de/sisterart

Gratis bloggen bei
myblog.de





 





27.3.08 16:40
 


bisher 4 Kommentar(e)     TrackBack-URL


rina / Website (29.3.08 12:19)
mega guet. d körper sind sehr schö usgarbeitet und mir gfallts, dass alles i grautön ghalte isch. au d haltige gfallet mer guet, vor allem bide frau; gseht richtig locker us. und - diä überraschig - dä maa het langi wiissi hoor xP
wa hesch für refs brucht? usem aktzeichne (für d frau)? Oder I-net? isch jedefalls glunge.. und i glaub da isch min erste kommi in schwiizerdütsch :D

*oscop* igeh mues


azuela (29.3.08 23:01)
schleimischleim
dankeschön
schwarz/wiss schaffe isch chli we öpis modelliere...
bim typ oberkörper vome bild, bi de frau es paar verschiedeni fotis als referenz.
schwizerdütsch schrib i viel langsamer o.o


rina / Website (30.3.08 11:41)
isch jo au guet ._. ich tue nid schleime.
jo schwizerdütsch muesch immer irgendwie überlege, wiä dassd da wort etz schribe söllsch und so o_= ah und übrigens vo wegä kritik: chönts sii, dass bide frau dä buuchnabel chli verrutscht isch? isch mer gescht nid ufgfalle, aber irgendwie gsehts hüt chli komisch us *gnagna*

pw *hunk*


azuela (30.3.08 20:34)
...mh.. jo.. voll x_X
xD
*lachflash*
gseht das doof us XD

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung